czwartek, 25 kwietnia 2013

Wprowadzenie

Hej chciałam was wszystkich powitać na moim drugim blogu. Jestem Lena Angeles. Jak zapewne wiecie, a może nie prowadzę bloga z moją SIS Janey ^^ oto adres: http://big-time-rush-every-day.blogspot.com. Myślę, że się wam spodoba. Ten blog oczywiście też będzie powiązany z Big Time Rush , ale troszkę inaczej. Jeśli będziecie mnie odwiedzać sami się przekonacie. Okey zapraszam na wprowadzenie.
------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka jestem Alison i mieszkam w Tulsie w Ameryce Północnej. Mam 19 lat. Mam świetną paczkę przyjaciół na których zawsze mogę liczyć. Oczywiście nie obędzie się bez kłótni z rodzicami, wredną jędzą itd. No ale niestety takie jest życie nastolatki.
-------------------------------------------------------------------------------------------
To było wprowadzenie. Na rozdziały zapraszam w soboty i wtorki. (Jeszcze nie wiem czy na pewno ale będę się starała dodawać w te dni.) Polecam wam jeszcze blog mojej SIS, (którego prowadzi sama): http://nieoczekiwanazmiana.blogspot.com. Myślę, że wam się spodoba, są naprawdę ciekawe rozdziały i tworzą się ciekawe pomysły.       Okey żegnam się z wami i do soboty. Pa :).

                                                                                                       XOXO <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz